Certificatul de stare de urgenta va fi in perioada urmatoare un certificat mult ravnit de companiile din Romania.
De ce spunem acest lucru?
Certificatul de stare de urgenta este documentul care le va permite antreprenorilor sa acceseze beneficiile din aceasta perioada.
Ce beneficii poate aduce unei companii obtinerea certificatului de stare de urgenta?
- Compania va putea beneficia de toate masurile de ajutor pe care statul le va putea oferi pe toata perioada starii de urgenta.
- Compania va putea obtine facilitati de ordin fiscal oferite de catre institutiile administratiei publice centrale sau locale.
- Compania va putea folosit certificatul de stare de urgenta in negocierea anumitor contracte sau in relatia cu orice alt tert sau alt operator economic.
- Compania va putea folosi certificatul de stare de urgenta in renegocierea anumitor contracte cu institutii financiar bancare, de leasing sau orice alte institutii publice.
Cine poate obtine certificatul de stare de urgenta?
Companiile care au urmatoarele activitati in cadrul obiectului principal de activitate pot obtine certificatul de stare de urgenta:
a. Transport, horeca, turism, organizari de evenimente, publicitate, invatamant privat si activitati adiacente, industria confectiilor, incaltamintei si pielariei, servicii destinate populatiei.
Care este perioada de valabilitate a certificatului de stare de urgenta?
Certificatul de stare de urgenta este valabil pentru o perioada de 1 an de zile de la data eliberarii acestuia.
Cine elibereaza certificatul de stare de urgenta?
Certificatul de stare de urgenta este eliberat de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri.
Care este procedura de obtinere a certificatului de stare de urgenta?
Certificatul de stare de urgenta este eliberat de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri. Certificatul de stare de urgenta se obtine prin mijloace electronice prin accesarea urmatorului site: http://prevenire.gov.ro/.
Care sunt conditiile pentru obtinerea certificatului de stare de urgenta?
Pentru a obtine certificatul de stare de urgenta trebuie sa dovedim ca veniturile companiei solicitante au scazut cu 40 % fata de perioada similara a anului precedent solicitarii.
Daca cifra de afaceri nu a scazut cu 40 % fata de perioada anului trecut din cauza situatiei de forta majora, atunci compania va oferi alte documente justificative in acest sens.
Sfatul nostru este sa apelati la serviciile specializate ale unui avocat pentru asistenta in acest caz.
Pentru orice alte chestiuni juridice si pentru orice lamuriri cu privire la obtinerea certificatului de stare de urgenta va stam la dispozitie.
Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link din cadrul site-ului nostru: https://servicii-avocat.ro/
Av. Alexandru Florin – 0743.12.51.12.
Email: go.serviciiavocat@gmail.comcUM