Servicii-Avocat.ro
INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI
Asociatiile de proprietari sunt forme de organizare care sunt reglementate de Legea nr. 196/2018. Procedura de infiintare asociatie de proprietari este una destul de dificila, de aceea este bine sa apelati la serviciile unu avocat.
CARE SUNT PASII PE CARE TREBUIE SA II URMAM IN PROCEDURA DE INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI?
Cea mai importanta etapa in procedura de infiintare asociatie de proprietari este cea de redactare a documentelor.
CARE SUNT DOCUMENTELE CARE VOR FI REDACTATE DE CATRE AVOCATUL DUMNEAVOASTRA?
UNDE SE DEPUNE DOSARUL DE INFIINTARE ASOCIATIE DE PROPRIETARI?
Dosarul care va cuprinde toate documentele de mai sus va fi depus la instanta competenta. Instanta competenta este cea care se afla in raza teritoriala a sediului asociatiei de proprietari.
a) Dupa admiterea cererii de infiintare asociatie de proprietari veti solicita eliberarea CIF-ului entitatii de la administratia financiara.
b) O asociatie de proprietari se infiinteaza prin votul a jumatate plus unu dintre proprietari.
c) Documentele se vor redacta si completa in 4 exemplare originale.
a) Copie carte de identitate proprietari.
b) Titluri de proprietate – contracte de vanzare cumparare imobile (copie).
Echipa noastra de avocati va sta la dispozitie in procedura de infiintare asociatie de proprietari.
Dedicarea, profesionalismul acestora va vor ajuta pe tot parcursul procedurii de infiintare asociatie de proprietari.
In afara de onorariul avocatial veti avea de achitat si urmatoarele:
a) 200 de lei taxe.