Infiintare firma

Servicii-Avocat.ro

INFIINTARE FIRMA

Atunci cand dorim sa desfasuram o activitate comerciala va trebui sa ne gandim la ce forma de organizare ni se potriveste. La momentul de fata cea mai buna forma de organizare din punct de vedere fiscal este S.R.L.-ul. Prin urmare in cele urmeaza vom vorbi mai multe despre procedura de infiintare firma.

CARE SUNT PASII PE CARE TREBUIE SA II URMAM IN PROCEDURA DE INFIINTARE FIRMA?

REZERVAREA DENUMIRII

  1. Procedura de infiintare firma incepe cu rezervarea unei denumiri de firma. Rezervarea denumirii se va face la Registrul comertului. Sfatul nostru este sa aveti pregatite cel putin 5 variante de denumire pentru firma dumneavoastra. Aveti nevoie de cel putin 5 variante de denumire pentru ca exista posibilitatea ca una dintre ele sa fie deja rezervata.

ALEGEREA CODURILOR CAEN

Alegerea codurilor CAEN pentru S.R.L.-ul dumneavoastra trebuie facuta cu un avocat. Este foarte important sa alegeti codurile CAEN ale societatii in concordanta cu activitatile pe care le veti presta.

REDACTAREA DOCUMENTELOR

  1. Cea mai importanta etapa in procedura de infiintare firma este cea de redactare a documentelor.

CARE SUNT DOCUMENTELE CARE VOR FI REDACTATE DE CATRE AVOCATII NOSTRI?

  1. Actul constitutiv – este documentul cel mai important in procedura de infiintare firma si va sta la baza acestei proceduri. Actul constitutiv va trebui redactat de catre un avocat petru a nu exista probleme pe parcursul procedurii de infiintare firma.
  2. Contractul de comodat – este documentul care va asigura sediul social al firmei dumneavoastra.

ACTE NECESARE INFIINTARE FIRMA

O data redactate documentele pentru infiintarea unei firme vom avea nevoie si de alte documente pentru procedura de infiintare firma.

CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE PENTRU PROCEDURA DE INFIINTARE FIRMA?

  1. Cerere de inregistrare – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Anexa 1 (inregistare fiscala) – formularul il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  3. Declaratie pe propria raspundere privind desfasurarea activitatilor la sediu sau la terti – formularul il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  4. Actul constitutiv al societatii redactat de catre un avocat.
  5. Declaratie de beneficiar real.
  6. Actele de identitate ale fondatorilor firmei.
  7. Daca sediul societatii va fi in cadrul unui apartament de bloc veti avea nevoie si de acordul vecinilor daca se va desfasura activitate la sediul social.
  8. Contractul de comodat care va atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social.

DEPUNEREA DOSARULUI LA REGISTRUL COMERTULUI

Ultima etapa este cea mai usoara. Documentele vor fi depuse intr-un dosar cu sina la Registrul Comertului competent in functie de sediul societatii. Astfel procedura de infiintare S.R.L. va fi finalizata in termen de 5-6 zile de la depunerea documentelor la Registrul comertului.

Aspecte importante infiintare firma

a) Nu mai este necesar depunerea capitalului social.

b) Procedura de infiintare firma va fi gata in termen de 5-6 zile de la data depunerii documentelor la Registrul comertului.

c) Documentele vor puse in ordine intr-un dosar cu sina si vor fi depuse la Registrul comertului competent.

Ce documente veti prezenta avocatilor nostri?

a) Copie carte de identitate fondatori.

b) Daca sediul va fi in cadrul unui apartament de bloc – titlul de proprietate al imobilului: contract de vanzare – cumparare, contract de donatie samd. Daca veti opta pentru sediul social la cabinet de avocat, nu veti mai avea nevoie de aceste documente.

c) O lista cu 5 variante de denumire pentru firma dumneavoastra.

Echipa noastra de avocati va sta la dispozitie in procedura de infiintare firma.

Dedicarea, profesionalismul acestora va vor ajuta pe tot parcursul procedurii de infiintare firma

Cat dureaza?

Procedura de infiintare firma va dura aproximativ 5 zile lucratoare de la momentul depunerii dosarului la Registrul comertului.

Apeleaza!