Acordul vecinilor este un formular care se poate regasi la Registrul comertului. Acesta este necesar pentru mai multe proceduri printre care:
- Infiintarea unui SRL.
- Schimbarea sediului unui SRL.
- Deschiderea unui sediu secundar (punct de lucru) al unui SRL.
Cand este necesar acordul vecinilor in toate procedurile prezentate mai sus?
Acordul vecinilor este necesar atunci cand sediul societatii va fi in cadrul unui condominiu ce are Asociatie de Proprietari si Presedinte al Asociatiei de Proprietari.
In cazul in care sediul unei firme va fi la casa sau in cadrul unui sediu de birouri nu va mai fi necesar acest formular.
Ce contine acordul vecinilor?
Acordul vecinilor va contine urmatoarele:
- Datele de identificare ale societatii.
- Datele de identificare ale administratorului societatii.
- Semnatura vecinilor de sus, jos si lateral al condominiului, in care va fi sediul societatii.
- Semnatura, numele, prenumele si stampila Presedintelui asociatiei de proprietari.
Ce se intampla in cazul, in care nu depunem acordul vecinilor la dosarul oricareia dintre procedurile de mai sus?
Dosarul va fi amanat in cazul, in care nu depunem acordul vecinilor la dosarul oricareia dintre procedurile de mai sus, pana la completarea cu documentul in cauza, respectiv acordul vecinilor.