Asa cum exista multe situatii in care se doreste deschiderea unui punct de lucru, la un moment dat va veni si momentul  desfiintarii unui  punct de lucru din diverse motive: lipsa de activitate, cresterea chiriei de catre proprietar sau modificarea strategiei de catre managementul companiei.

Oricare ar fi motivele aceasta procedura de desfiintare a unui punct de lucru este mult mai simpla decat procedura de infiintare a unui punct de lucru si daca ati retinut ce va vorbeam in postul anterior cu privire la pastrarea certificatelor constatoare nu veti intampina nicio problema in acest sens.

Documente necesare:

a) Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/Actionarilor sau Decizia Asociatului Unic ce are ca obiect desfiintarea punctului de lucru;

b) Constatatoarele primite la infiintarea punctului de lucru in original;

c) Cererea de inregistrare oferita de catre Registrul Comertului.

Aspecte de luat in calcul:

a) In cazul in care nu mai aveti constatatoarele atunci puteti declara ca pierdute respectivele constatatoare in cadrul unui ziar de larga raspandire si veti aduce practic fila din ziarul in care a aparut anuntul dvs. De principiu un astfel de anunt ar trebui sa se incadreze in maxim 50 de lei costuri pe care le veti suporta pentru publicarea anuntului.

Ca o concluzie ar trebui sa pastrati orice document pe care il primiti de la Registrul Comertului pentru a nu pierde timp pretios si bani.

Categorii: Noutati

0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Apeleaza!