Asa cum exista multe situatii in care se doreste deschiderea unui punct de lucru, la un moment dat va veni si momentul desfiintarii unui punct de lucru din diverse motive: lipsa de activitate, cresterea chiriei de catre proprietar sau modificarea strategiei de catre managementul companiei.
Oricare ar fi motivele aceasta procedura de desfiintare a unui punct de lucru este mult mai simpla decat procedura de infiintare a unui punct de lucru si daca ati retinut ce va vorbeam in postul anterior cu privire la pastrarea certificatelor constatoare nu veti intampina nicio problema in acest sens.
Documente necesare:
a) Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/Actionarilor sau Decizia Asociatului Unic ce are ca obiect desfiintarea punctului de lucru;
b) Constatatoarele primite la infiintarea punctului de lucru in original;
c) Cererea de inregistrare oferita de catre Registrul Comertului.
Aspecte de luat in calcul:
a) In cazul in care nu mai aveti constatatoarele atunci puteti declara ca pierdute respectivele constatatoare in cadrul unui ziar de larga raspandire si veti aduce practic fila din ziarul in care a aparut anuntul dvs. De principiu un astfel de anunt ar trebui sa se incadreze in maxim 50 de lei costuri pe care le veti suporta pentru publicarea anuntului.
Ca o concluzie ar trebui sa pastrati orice document pe care il primiti de la Registrul Comertului pentru a nu pierde timp pretios si bani.
0 comentarii