Radiere SRL

Servicii-Avocat.ro

RADIERE S.R.L.

Viata unui S.R.L. este de cele mai multe ori limitata, iar atunci cand obiectul de activitate dispare intervine nevoia radierii acestei forme de organizare.

Procedura de radiere S.R.L. se parcurge in doua etape distincte si dureaza aproximativ 45 de zile de la depunerea primelor documente.

CARE SUNT DOCUMENTELE NECESARE PENTRU PROCEDURA DE RADIERE S.R.L.?

  1. Prima etapa

  1. Cerere de inregistrare lichidare, dizolvare simultana – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor dupa caz, in functie de numarul asociati.

  1. A doua etapa

  1. Cerere de radiere – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Constatatoarele societatii in original (de la sediu si punctele de lucru).
  3. Certificatul de inregistrare al societatii in original.
  4. Bilantul pe zero al societatii – documentul il va face contabilul dumneavoastra.
  5. Certificatul fiscal emis de ANAF din care sa reiasa ca societatea nu are datorii la stat.

DEPUNEREA DOSARULUI LA REGISTRUL COMERTULUI

Ultima etapa este cea mai usoara. Documentele vor fi depuse intr-un dosar cu sina la Registrul Comertului competent in functie de sediul societatii.

La 45 de zile de la depunerea documentatiei aferente primei etape, se va depune si a doua etapa la Registrul Comertului.

Ce documente veti prezenta avocatilor nostri?
  1. Certificatul de inregistrare al S.R.L.-ului.
  2. Constatatoarele societatii in original.

Echipa noastra de avocati va sta la dispozitie in procedura de radiere S.R.L. 

Dedicarea, profesionalismul acestora va vor ajuta pe tot parcursul procedurii de radiere S.R.L.

Cat costa?

In afara de onorariul avocatial veti avea de achitat si urmatoarele:

a)  375 de lei, taxe ce se vor plati la Registrul Comertului.

ro_RORomanian
en_USEnglish ro_RORomanian