Obtinere certificat de stare de urgenta

Servicii-Avocat.ro

Obtinere certificat de stare de urgenta

Starea de forta majora provocata de COVID-19 pune multi antreprenori in pozitia de a obtine certificatul de stare de urgenta.

La ce foloseste certificatul de stare de urgenta unei firme?

  1. Compania va putea beneficia de toate masurile de ajutor pe care statul le va putea oferi pe toata perioada starii de urgenta.
  2. Compania va putea obtine facilitati de ordin fiscal oferite de catre institutiile administratiei publice centrale sau locale.
  3. Compania va putea folosit certificatul de stare de urgenta in negocierea anumitor contracte sau in relatia cu orice alt tert sau alt operator economic.
  4. Compania va putea folosi certificatul de stare de urgenta in renegocierea anumitor contracte cu institutii financiar bancare, de leasing sau orice alte institutii publice.

Cine elibereaza certificatul de stare de urgenta?

Certificatul de stare de urgenta este eliberat de catre Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri.

Care este valabilitatea certificatului de stare de urgenta?

Certificatul de stare de urgenta este valabil pentru o perioada de 1 an de zile de la data eliberarii acestuia.

Cum puteti apela la serviciile noastre in ceea ce priveste consultanta cu privire la obtinerea certificatului de stare de urgenta?

In primul rand ne puteti scrie in cadrul formularului de contact orice speta ce are in vedere chestiuni juridice cu privire la consultanta privind obtinerea certificatului de stare de urgenta.

In al doilea rand ne puteti contacta telefonic si puteti stabili o prima intalnire la sediul biroului nostru din Bucuresti, Bld. Energeticienilor nr. 9 E, sector 3.

Oricare ar fi metoda de contact, avocatii nostri sunt pregatiti sa va raspunda la orice intrebare sau nelamurire cu privire la consultanta privind obtinerea certificatului de stare de urgenta.

Call Now ButtonApeleaza!
ro_RORomanian