Sediul secundar cunoscut si sub numele de punct de lucru joaca un rol important in activitatea unei companii, nu de putine ori acestea crescand veniturile unei companii substantial.

Punctele de lucru sunt supuse controalelor de cele mai multe ori in functie de natura activitatii desfasurate. Un control de la institutiile statului incepe in prima faza cu corectitudinea documentelor societare, prin urmare documentele care atesta si valabilitatea sediului secundar ar trebui sa fie in termen.

Totusi in cazul in care sediul secundar nu mai este valabil inregistrat la Registrul Comertului veti avea de parcurs o procedura foarte simpla astfel:

Documente necesare:

a) Cerere de depunere si/sau mentionare acte oferita de cei de la Registrul Comertului;

b) Actul aditional la contractul de inchiriere/comodat sau documente care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului utilizat cu titlu de sediu secundar.

sau

c) Contract de inchiriere/contract de comodat redactat pentru prelungirea valabilitatii sediului secundar.

Aspecte de retinut:

a) Oricare dintre cele doua variante este in regula, ma refer aici la actul aditional sau contractul de inchiriere; in opinia mea este mult mai facil sa redactati un act aditional la contractul existent scutindu-va de alte batai de cap.

Taxe si cheltuieli

Costul pentru aceasta procedura este undeva in limita a 200 de lei.

Categorii: Noutati

0 comentarii

Lasă un răspuns

Substituent avatar

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Apeleaza!