Documentele unei societati ar trebui sa fie pastrate intr-o arhiva atat electronica cat si in format fizic pentru a nu exista probleme in cazul unui control din partea unei autoritati ale statului si anume: ANAF, ITM etc. Sunt cazuri totusi cand aceste documente se pot pierde din varii motive ca de exemplu: societatea nu mai are activitate si proprietarii societatii decid ca activitatea societatii sa fie suspendata.

Ei bine in acest caz tot Registrul Comertului ne poate ajuta cu o astfel de problema si anume: se pot elibera copii certificate de catre Registrul Comertului a tututor documentelor, care s-au emis in vederea bunului mers al societatii. In cazul in care societatea se afla in alt judet, atunci se poate face o solicitare catre Oficiul National al Registrului Comertului, iar acesta din urma va face o solicitare Registrului Comertului din judetul in care se afla inregistrata societatea in vederea recuperarii copiilor certificate.

In prima faza veti plati o taxa de 4 lei pentru initializarea cerererii de eliberare copii certificate, dupa care veti fi taxat cu o suma modica pntru fiecare pagina xeroxata.