De cele mai multe ori la momentul infiintarii unei societati comerciale (S.R.L.) fondatorii iau in calcul un sediu social temporar, pe o perioada nu foarte indelugata de timp sau de ce nu, isi stabilesc sediul social la sediul unui cabinet de avocat pe o perioada de 1 an.

Prin urmare la momentul, la care respectivul contract de inchiriere al spatiului cu destinatia de sediu social la un moment dat ajunge la termen va fi necesara prelungirea valabilitatii sediului social.

Procedura prelungirii valabilitatii sediului social este una foarte simpla si este prezentata in cele ce urmeaza:

Documente necesare:

a) Cerere de depunere si/sau mentionare acte oferita de cei de la Registrul Comertului;

b) Actul aditional la contractul de inchiriere/comodat sau documente care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului utilizat cu titlu de sediu social.

sau

c) Contract de inchiriere/contract de comodat redactat pentru prelungirea valabilitatii sediului social.

Aspecte de retinut:

a) Oricare dintre cele doua variante este in regula, ma refer aici la actul aditional sau contractul de inchiriere; in opinia mea este mult mai facil sa redactati un act aditional la contractul existent scutindu-va de alte batai de cap.

Taxe si cheltuieli

Costul pentru aceasta procedura este undeva in limita a 200 de lei.