De cele mai multe ori mandatul de administrator este incheiat pe o perioada limitata de timp, desi mandatul poate fi incheiat inca de la inmatricularea societatii pe o perioada nelimitata de timp.

In cazul in care totusi s-a incheiat pe o perioada limitata de timp puteti prelungi mandatul de administrator avand la dispozitie urmatoarea procedura:

Documente necesare pentru prelungirea mandatului de administrator:

1) Hotararea adunarii generale a asociatilor/actionarilor sau decizia asociatului unic, ce vizeaza prelungirea mandatului de administrator;

2) Actul constitutiv actualizat daca se va prelungi mandatul de administrator pe o perioada de timp diferita de cea cuprinsa in cadrul actului constitutiv initial.

Aspecte de luat in calcul:

1) Daca mandatul administratorului a ajuns la termen de ceva timp atunci veti fi nevoit sa inserati in cadrul hotararii AGA faptul ca se ratifica toate documentele semnate de catre administrator de la momentul expirarii mandatului si pana in prezent;

2) Daca se va prelungi mandatul cu aceeasi perioada, care era inserata in cadrul Actului constitutiv, atunci nu veti fi nevoiti sa actualizati si Actul constitutiv in acest sens; daca totusi se va prelungi cu o perioada diferita atunci veti fi nevoiti sa prezentati un Act constitutiv actualizat.