Diferitele proceduri pe care le intalnim la Registrul Comertului nu sunt scutite de erori materiale. Prin urmare, atunci cand prin compararea a ceea ce a fost consemnat in documentele emise de Registrul Comertului si ceea ce am dorit sa fie mentionat exista o diferenta suntem in postura de a indrepta sau a corecta acele erori materiale.

Care sunt cazurile in care se poate solicita indreptarea erorii materiale?

a) In cazul in care se constata erori materiale in cuprinsul cererilor de inregistrare ori al actelor depuse la Registrul Comertului;

b) In cazul erorilor materiale constatate in cuprinsul certificatelor de inregistrare sau certificatelor constatatoare de autorizare sau in certificatele de inscriere de mentiuni;

c) In cazul erorilor cuprinse in rezolutiile directorului Registrului Comertului;

d) In cazul erorilor din baza de date.

In cazul in care descoperiti o eroare materiala veti avea de parcurs o procedura foarte simpla de indreptare a acesteia.

Documente necesare:

a) Cererea de indreptare erori materiale – oferita de Registrul Comertului;

b) Documentele doveditoare ale erorii/actul rectificator;

c) In cazul in care este nevoie de: certificatul de inregistrare, certificatul constatator de autorizare, certificatul de inscriere de mentiuni.

In opinia mea la momentul ridicarii documentelor de la Registrul Comertului este intotdeauna bine sa verificati de doua ori documentele primite pentru a nu va intoarce sa rezolvati o problema ce putea fi rezolvata pe loc.