Desi toate spetele par similiare mai ales la Registrul Comertului veti putea observa faptul ca tot timpul va veti confrunta cu situatii noi, situatii care la prima vedere par mai greu de rezolvat.

Un exemplu in acest caz este solicitarea Primariilor in cazul societatilor, care au ca obiect de activitate ,,activitati de Restaurante”. Multe restaurante au in cadrul spatiului in care isi desfasoara activitatea si terase; aceste terase au nevoie de avize de functionare in special din partea Primariilor, precum si din partea altor institutii de stat.

Ca oricare alta procedura care implica relatia cu statul documentatia este una stufoasa si foarte birocratica, prin urmare o solicitare in plus pe care am observat-o in cazul restaurantelor in vederea autorizarii unei terase a fost ca in cadrul certificatului de inregistrare sa se mentioneze adresa completa a sediului social plus cuvantul ”terasa”.

Practic aceasta procedura va lua forma unei precizari a adresei deja existente astfel va fi nevoie sa intocmiti urmatoarele documente:

a) Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor/Actionarilor sau Decizia Asociatului Unic ce va avea ca obiect precizarea adresei si mentionarea cuvantului terasa;

b) Act aditional la contractul de inchiriere/comodat prin care se va preciza adresa si se va mentiona cuvantul terasa;

c) Act constitutiv actualizat cu modificarea adresei asa cum am aratat mai sus;

d) Actele de proprietate ale spatiului si actele de transmitere a dreptului de folosinta initial;

e) Certificatul de inregistrare in original si certificatele constatatoare in original.

La prima vedere poate parea dificil, dar daca ganditi pas cu pas toata procedura si o urmati ca o simpla mentiune cu siguranta nu veti avea probleme in acest sens.