Infiintarea unei societati comerciale cu raspundere limitata (SRL) ne face sa uitam de cele mai multe ori de costurile ulterioare si implicit este posibil ca acest lucru sa ne poata afecta activitatea comerciala pentru simplul motiv ca nu le-am luat in considerare inca de la inceput.

1. Prin urmare care ar fi costurile ce survin infiintarii unei societati comerciale?

a. Costurile ce au in vedere pastrarea contabilitatii societatii comerciale. Desi avem la dispozitie un spectru larg de potentiale oferte pentru contabilitate ar fi bine sa luam in calcul o oferta ce are in vedere un raport – calitate corect. Nu cred ca isi doreste nimeni sa plateasca penalitati pe seama greselilor contabilicesti.

b. Costurile ocazionate cu desfasurarea activitatii, mai precis biroul (sediul) va genera costuri demne de luat in calcul, prin urmare este bine sa va faceti un calcul ce ar implica acest lucru si de ce nu sa bugetati corect aceste cheltuieli.

c. Costurile ocazionate cu tot ce inseamna desfasurarea activitatii comerciale aici fiind incluse: costurile fixe, variabile. Un calcul si un plan de afaceri in acest sens ar trebui sa va ajute mult si sa va scape de eventualele sincope viitoare.

Costurile prezentate mai sus ar fi o prezentare succinta a catorva dintre costurile ce intervin atunci cand infiintam un SRL (societate cu raspundere limitata.