Atunci cand vrem sa depunem o documentatie la Registrul Comertului se intampla sa nu luam in calcul atasarea unei imputerniciri, care sa ne permita sa depunem respectiva documentatie. Prin urmare ori de cate ori urmam o procedura trebuie sa luam in calcul faptul ca societatea poate fi reprezentata doar in baza unei imputerniciri in acest sens.

Care sunt modalitatile prin care putem fi imputerniciti?

a) In primul rand putem sa fim imputerniciti prin intermediul hotararii AGA, astfel persoana care depune documentele la Registrul Comertului poate fi imputernicita in acest sens datele acesteia precum si intinderea mandatului fiind prinse in cadrul hotararii AGA.

b) In al doilea rand putem sa fim imputerniciti prin intermediul unei imputerniciri semnata si stampilata de catre administratorul companiei.

c) In al treilea rand putem delega in calitate de asociati si administratori un avocat care se poate ocupa de intreaga procedura prin semnarea unei imputerniciri avocatiale.

d) Nu in ultimul rand putem alege si serviciile unui notariat care va putea redacta o imputernicire sau o procura de reprezentare a companiei in vederea indeplinirii intregii proceduri.

In concluzie va trebui sa adoptam una din variantele de mai sus pentru a putea depune documente la Registrul Comertului si pentru a semna bineinteles orice documente sau declaratii la Registrul Comertului.