Depunerea de mentiuni la Registrul comertului implica o atentie sporita in cazul, in care nu vrem sa avem probleme ulterior cu amanarea dosarului in cauza.

Prin urmare in cele ce urmeaza va prezentam mai jos cateva dintre greselile ce se pot strecura atunci cand intocmim documentatia pentru o mentiune la Registrul Comertului:

1. In primul rand va trebui sa fim atenti atunci cand bifam casutele de pe cererile de inregistrare, declaratii pe propria raspundere, precum si orice alt tipizat de la Registrul Comertului. Orice bifare necorespunzatoare poate atrage dupa sine amanarea dosarului.

2. Stersaturile sau adaugirile in cadrul Actelor Constitutive, deciziei Hotararilor Asociatilor precum orice document in original pot duce de asemenea la amanarea dosarului de la Registrul Comertului.

3. Neconcordantele dintre urmatoarele date specificate in cadrul Actulului constitutiv si documentele care au stat la baza redactarii acestuia si anume:

a. Neconcordantele dintre datele asociatilor din cartile de identitate si datele specificate in cadrul Actului constitutiv;

b. Neconcordantele dintre adresa din cadrul contractului de comodat si titlul de proprietate care a stat la baza redactarii contractului de comodat;

c. Greselile privitoare la calculul partilor sociale si la impartirea profitului si pierderilor din cadrul Actului constitutiv;

3. Completarea gresita a cererilor si a tipizatelor la momentul depunerii dosarului la Registrul Comertului;

4. Greselile materiale pot determina de asemenea amanarea unui dosar la Registrul Comertului.

In concluzie atentia sporita cu privire la toate aceste detalii va poate economisi atat timp pierdut la Registrul comrtului cat si bani cheltuiti.